sâmbătă, 5 mai 2012

Doua cazuri stranii de dedublare astrala



In vara anului 1942, mai multi piloti ai Fortelor Aeriene Regale din Marea Britanie, decolau zilnic pentru a apara Malta. La un moment dat, un tanar ofiter, a fost atacat de mai multe avioane germane, aparatul sau de zbor fiind grav avariat. “Eram sigur ca voi muri – avea sa povesteasca ulterior – si ma resemnasem. Deodata, s-a intamplat ceva iesit din comun. Eram in afara avionului, privind la propriul meu trup care inca se mai afla in avion. Eram legat de el printr-un cordon argintiu perfect vizibil. Am simtit brusc o atractie puternica, o nevoie imperioasa sa intru inapoi in trupul meu din carlinga. M-am trezit din nou in propriul corp fizic, privind speriat in jur. Inamicii disparusera. Am constatat ca am control asupra avionului meu, desi era grav avariat, iar, peste cateva minute, am executat cu succes o aterizare fortata.” Povestea este fara indoiala, unica si fascinanta, insa multi oameni, victime ale unor accidente sau ale altor intamplari nefericite au trait astfel de experiente misterioase.
Un alt caz, la fel de ciudat, este cel a lui Mary Smith. Intr-o seara, aceasta s-a dus la culcare mai devreme, intru cat avusese o zi grea la ferma. Adormise de doua ore, cand, deodata, s-a trezit tresarind. Sotul ei statea in picioare la capatul patului, iar fata si imbracamintea lui erau pline de sange. L-a intrebat ce se intamplase. El i-a raspuns ca avusese un accident, dar sa nu isi faca nici o grija. Doamna Smith a sarit atunci din pat, aprinzand lumina, dar naluca disparuse. Parandu-i-se ca intregul eveniment a fost doar un vis, se duse sa stinga lumina, privind spre ceas. Era ora 10:30 seara. La miezul noptii se trezi din nou. Cineva urca scarile. Era sotul ei. Intra si se aseza in picioare la capatul patului – avand fata si imbracamintea pline de sange. Ii spuse aceleasi cuvinte pe care i le adresase in vis.
Scena era identica. Robert fusese atacat de doi frati de la o ferma invecinata, care ii purtau de multa vreme dusmanie. Atacul avusese loc exact la ora 10:30 seara.





preluat de la: http://esentainfinitului.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu