marți, 3 iulie 2012

Trezirea spirituala - Peter Russell




In prezent suntem doar pe jumatate treji, in ceea ce priveste cine si ce suntem noi cu adevarat. Constientizarea propriului sine a adus cu ea un sentiment al „eu-lui” individual, care observa lumea si ne initiaza actiunile. Dar ce anume este acest “sine”? Existenta lui pare a fi un lucru evident, insa, dupa cum au descoperit multi oameni, este greu de definit sau de gasit.

Atunci cand suntem intrebati: cine esti?, majoritatea dintre noi vom raspunde, enumerand diversele lucruri cu care ne identificam – numele nostru, credintele, ocupatia, educatia, rolurile, genul, pozitia socialà, personalitatea, preocuparile. Dobandim un simt al identitatii din ceea ce avem sau facem in lume, din istoria si circumstantele vietii noastre. Insa orice astfel de identitate dobandita este conditionata si, deci, mereu vulnerabila.

Ce mai multi dintre noi am vrea sa evitam durerea si suferinta si sa gasim mai multa pace si fericire, insa credem ca modul in care ne simtim in interior depinde de circumstantele din exterior. In unele cazuri, acest lucru este adevarat – de exemplu, daca suferim din cauza faptului ca ne este frig sau foame. In lumea moderna, cei mai multi dintre noi putem sä ne indeplinim foarte usor aceste nevoi. De obicei, ajunge sä apasam pe un buton sau sa facem o vizita la magazin. Dar folosim aceeasi gandire si in ceea ce priveste toate celelalte lucruri din viata. Credem ca daca am putea obtine suficient din lucrurile sau experientele „potrivite”, am fi, in sfarsit, fericiti. Aceasta este radacina lacomiei umane, dragostea noastra de bani, nevoia noastra de a controla lucrurile (si pe oameni) si reprezinta cauza unei bune parti din frica si anxietatea noastra; ne facem griji, intrebandu-ne daca lucrurile vor fi asa cum credem ca ar trebui sa fie. Acest mod de gandire sta la baza multor moduri in care ne maltratam si, adesea, ne abuzam casa planetara. Criza globala cu care ne confruntam acum este, in esenta sa, o criza de contiinta – o criza nascuta din faptul ca avem puteri tehnologice extraordinare, dar ramanem inca treji doar pe jumatate. Trebuie sa ne trezim si sa constientizam cine suntem si ce vrem cu adevarat.

INCEPUTUL UNEI ERE A INTELEPCIUNII

Niciodata pana acum nu am putut accesa atat de multa intelepciune spirituala. Acum un secol, unica traditie spirituala disponibila pentru majoritatea oamenilor era cea care apartinea propriei culturi. Mai mult, cu rare exceptii, ei nu aveau avantajul de a invata de la o fiinta cu adevarat iluminata. In prezent, putem accesa invataturile din multe traditii si culturi diferite, putem descoperi adevarurile pe care le au in comun si putem traduce filozofia pe limba si in termenii vremurilor de acum. Apare ceva complet nou: o singura invatatura spirituala, care reprezinta o rafinare a traditiilor de intelepciune ale lumii. Aceasta se intrepatrunde si este raspandita la nivel mondial, prin intermediul a numeroase moduri de informare: carti, casete, pagini web, forumuri online transmisiuni pe Internet. In acelasi timp, un numar tot mai mare de oameni incep sa se trezeasca complet si se dovedesc a fi invatatori excelenti. Multi dintre ei folosesc Internetul pentru a-si impartasi intelepciunea si pentru a-i ajuta si pe altii sa se trezeasca. Invataturile despre practicile care ajuta la trezire se gasesc deja pe Internet si ar putea deveni o singularitate in timp.

De cele mai multe ori, trezirea este un eveniment neasteptat. De indata ce persoana e pregatita – cand s-au pus deja bazele necesare, iar circumstantele sunt propice – modificarea poate avea loc aproape instantaneu. Este posibil ca cercetarile despre corelatiile neurologice ale trezirii spirituale sa ne conduca spre metode de promovare directa a procesului. Exista probabilitatea sä apara alte descoperiri sau evolutii neprevazute, care sa ne ajute sä ne eliberam mintile. Oricare ar fi ele, cu cat invatim mai mult cum sä facilitam o modificare de constiinta, cu atat aceasta se va produce mai repede. Pe masura ce acesta devine un fenomen larg acceptat, oamenii vor interactiona cu lumea in moduri mai intelepte, mai pline de compasiune.

Peter Russell







sursa: http://totulpentrusuflet.wordpress.com

5 comentarii:

  1. Va urmaresc de cand ati aparut, faceti lucruri minunate pentru noi, postati pe intelesul si al nostru celor mai mici in cunoastere, mii de multumiri.
    Daca nu va suparati as vrea sa-mi spuneti de la ce e ochiul albastru?
    Dumnezeu sa va binecuvanteze in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iertati-ma pentru intrebarea indiscreta poate cu ochiul, dar inainte sa va descopar, adica de vreo 2 luni cred sau poate mai putin, eu am viziuni, si intr-o viziune mi-a aparut ochiul exact asa ca la dvs., desi imi mai aparu-se ociul, dar niciodata asa. Din cauza asta eram curioasa, altfel toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, multumesc pentru aprecieri. Nu vreau insa sa-mi asum continutul articolelor postate pentru ca in acest blog nu-mi astern propriile ganduri sau idei. Preiau informatiile din diverse surse, le selectez pe cele care-mi rascolesc propriile vibratii interioare si le postez aici pentru a mari sansele de raspandire catre alte persoane cu aceleasi trairi sau vibratii.

      Sunt mirat de-a dreptul de viziunea ta, pentru ca aceeasi viziune am avut si eu, apoi am cautat cu disperare pe internet si am gasit acest ochi aici http://clarvazatoare.ro/?p=104

      Acest ochi simbolizeaza clarviziunea.

      Iti voi urmari si eu blogul.

      Numai bine ...

      Ștergere
  3. Ai spus ieri ca o sa-mi urmaresti blogul, multumesc mult, dar la mine cineva de ''inaltimea ta '' nu are ce sa gaseasca, doar o legatura in rugaciunea si iubirea lui si catre Dumnezeu.La inceput am scris toate viziunile ce le-am avut pana la timpul ala pe urma nu prea le-am mai scris doar am pus pe blog ceva de ce viziune avusesem inainte.
    Exemplu ieri, in viziune am avut o lumina, dupa care la un interval de timp, Iisus, pe urma niste flori alb cu albastru, si ce am gasit asta am pus.
    Un blog de urmarit este:http://nibiru-sfarsitul-lumii.blogspot.ro/, singura mea legatura am avut-o cu el, pana la tine(eu asa am luat-o ca un anunt ca apari) cu oricate bloguri am citit, le-am gasit etc.
    El mi-a facut si blogul.
    O zi frumoasa in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria, daca vorbim de "inaltime" aceea nu poate fi decat a lui Dumnezeu.
    Noi suntem doar muritori in caurarea identitatii proprii si a valorilor universale si suntem egali in fata lui Dumnezeu.
    Spui ca rugaciunea si iubirea sunt temele abordate de tine ... ce poate fi mai frumos?
    Ma bucur pentru ceea ce faci si ce simti ... sa te ajute Dumnezeu si sa-ti lumineze in continuare gandurile, visele, viata.
    Multumesc pentru blogul recomandat ... este intr-adevar o sursa de spiritualitate si puritate sufleteasca.
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere